درباره برند

درباره جاینت

از سال 1972، جاینت یک ماموریت روشن داشت، که نهایت تجربه و لذت دوچرخه سواری را برای مشتریان خود فراهم آورد. برای همه دوچرخه سواران، در همه نقاط جهان.

با گذشت سالها، ما به آن ماموریت وفادار مانده ایم، هرچند برای دستیابی به ارتقای بیشتر و رضایتمندی مشتریان در تلاش و تکاپو هستیم. این باعث ایجاد یک حس می شود: تجربه دوچرخه سواری که در کنار تکنولوژی و فرهنگ متعارف آن به طور مداوم در جهت بهینه شدن در حال تغییر است.

چه شما خواهان یک دوچرخه مسابقه سطح فوق العاده باشید یا یک دوچرخه حرفه ای برای تمرین های روزانه ، یا یک دوچرخه برای تفریح و سرگرمی در طبیعت و کوهستان مد نظر داشته باشیدو یا  حتی یک دوچرخه برقی شهری برای رهایی از ترافیک و رفت و آمد روزانه سالمتر و لذت بخش تر … هیچ تفاوتی نمی کند. آنچه مسلم است: امروزه دوچرخه های جاینت در تمام سطوح از همیشه به لحاظ قدرت تکنیکال در سطح بالاتری قرار دارند. دوچرخه های امروزی تقریبا فرصت های بی پایان را ارایه می دهند.

در جاینت ، افتخار می کنیم که یک کاتالیزور برای پیشرفت دوچرخه سواری هستیم. سابقه ما همواره گویای فن آوری های پیشگامانه خود بوده است: اولین دوچرخه های فیبر کربن که به طور گسترده ای در دسترس هستند، طراحی جدید دوچرخه های جاده با بالاترین استاندارد عملکرد، سیستم تعلیق Maestro که باعث شده دوچرخه های کوهستان و Off-Road جاینت در نوع خود بی نظیر باشند و اخیرا، مجموعه کاملی از لوازم جانبی تا کلاه ایمنی و کفش برای دوچرخه سواران از تمام سطوح با تکنولوژی های منحصر به فرد جاینت و لیو در حال گسترش است.

ما افتخار می کنیم که جاینت تنها برند دوچرخه در جهان است که همه چیز را در طی مراحل ساخت کاملا کنترل می کند.

تجربه ترکیب بندی متریال خاص خودمان بوده و تمام دوچرخه ها توسط مهندسین و طراحان برتر خودمان و با نظارت مستقیم مهندسی و طراحی می شود.

ما از نظرات تیم های حرفه ای، ورزشکاران و سفیران برای الهام بخشیدن و ارتقای سیستم تولید و محصولمان بهره می بریم.

از همه مهمتر برای دستیابی بهره مندی از تجربه های ارزشمند مشتریان خود، تمام تلاشمان را می کنیم تا با شما، دوچرخه سواران در هر کجای دنیا که باشید ارتباط برقرار کنیم.