تکتولوژی ها

معرفي اصطلاحات تكنولوژي‌هاي بدنه

142/135 MM Convertible Rear Thru-Axle Design

اين سيستم به دوچرخه‌سوار امكان تغيير اندازه شفت چرخ عقب بين اندازه‌هاي 135/142 ميلي‌متر را مي‌دهد. دوچرخه‌سوار با تعويض گوشواره به راحتي سيستم موردنظر خود ار انتخاب مي‌كند.

AeroSystem Shaping Technology(فناوري شكل دهي ايروسيستم)

بهينه‌سازي طراحي و ساخت لوله‌هاي بدنه توسط مهندسين با بكارگيري اطلاعات به دست‌آمده از آزمايش دوچرخه‌ها درفضاي مجازي«ديناميك سيالات محاسباتي» و «تونل باد» با هدف ارتقا آيروديناميك‌ برتر.

Compliance Tuned Technology( انعطاف مهندسي)

تركيب ويژه طراحي و ساخت لوله‌هاي بدنه از جمله لوله‌هاي پهن و فوق‌آلعاده نازك دم‌ عقب، تقاطع ‌دمي به لوله‌زين با ارتفاع كم و دوشاخ باريك‌ با كمي خميدگي به دوچرخه‌سوار اين امكان را مي‌دهد تا يك سواري متوازن‌تر، راحت‌تر، با كيفيت‌تر توام با احساس خستگي كمتر را تجربه كند.

Grow Technology(فناوري رشد)

فقط با 3 تنظيم ساده مي‌توان دوچرخه‌هاي مخصوص كودكان جاينت را به دوچرخه‌ نوجوان تبديل كرد. در واقع مي‌توان گفت با خود نوجوان دوچرخه‌اش هم بزرگ مي‌شود. با اين فناوري هم عمر استفاده از يك دوچرخه طولاني تر مي‌شود و هم در طول اين زمان هميشه دوچرخه اندازه دوچرخه سوار خواهد بود.

Integrated SeatPost( لوله زين يكپارچه)

با توجه به پيشرو بودن جاينت در طراحي و ساخت بدنه با لوله زين يكپارچه همچنان در حال ارتقا، طراحي اصلي خود با هدف ساخت دوچرخه‌هايي سبك‌ وزن‌تر( بدنه با لوله‌زين يكپارچه 45 گرم سبك‌تر از بدنه‌ با لوله‌زين استاندارد)، آيروديناميك پيشرفته‌تر با احساس راحتي بهتر مي‌باشد. بست زين با قابليت بالا و پايين رفتن بين 10 تا 33 ميلي‌متر يكي ديگر از اقدامات جاينت با تنظيم موقعيت زين است.

Internal SeatPost Clamp(بست داخلي لوله زين)

بست لوله زين سبك و تماما كار شده در بدنه، در عين زيبايي و كارايي نيروي لازم براي نگهداري لوله زين را فراهم مي‌كند.

MegaDrive

لوله زيرين بدنه با سطح مقطع مربع و لوله بالايي بدنه بزرگتر از اندازه معمولي مهندسي دقيق و شكل مربع لوله زيرين بدنه استحكام و فرمانبرداري دوچرخه را در هنگام پدال زدن قدرتي افزايش مي‌دهد.

OverDive 2

پيشرفته‌ترين سيستم لوله دوشاخ با سايز بزرگتر از معمول دوچرخه كه در دوچرخه‌هاي امروزي جاينت به كار مي‌رود. اين طراحي كنترل بهتر و سختي سيستم فرمان را افزايش مي‌دهد. ست بلبرينگ اين سيستم با اندازه بزرگتر (11/2 اينچ در پايين،11/4 ‌اينچ در بالا ) با ميل دوشاخ مخروطي كاملا هماهنگ شده و سختي فرمان بي نظيري را به وجود مي‌آورد.

OverDrive

لوله دوشاخ با قطر متغير و طول با بلبرينگ‌هاي 4/11 اينچ در پايين و 8/11 اينچ بالايي براي دوچرخه‌هاي جاده و 2/11 اينچ در پايين و 8/11 اينچ در بالا در دوچرخه‌هاي كوهستان دقت و ثبات فرمان دوچرخه را به همراه دارد.

PowerCore

طراحي محل قرارگيري توپي تنه بزرگتر اين امكان را مي‌دهد كه توپي تنه با پهناي 86 ميلي‌متر(92 ميلي‌متر براي دوچرخه‌هاي غير جاده) كاملا در بدنه قرار گيرد. دمي عقب متقارن سختي بيشتر در طرف زنجير و استحكام در طرف ديگر را اينجاد مي‌كند.

RideSense

دم عقب مجهز به فرستنده بي‌سيم، فرستنده بي‌سيم متحرك(قابل نصب و برداشتن) با قابليت ارسال مستقيم اطلاعات دوچرخه‌سواري اعم از سرعت دور پا به كامپيوترهاي جاينت سازگار با +ANT‌و  بلوتوث.

Variant SeatPost

اين طراحي جديد حالت بهينه از وزن كم، كيفيت سواري و تنظيم آسان است تا عملكرد دوچرخه را رد مسابقات بهبود بخشد.

Vector Seatpost

لوله زين كامپوزيتي سبك و آيروديناميك براي رسيده به عملكرد بالا درسواري

دیدگاهتان را بنویسید